პროექტი
1)
პროექტის
სახელწოდება, ნიკოლოზ ბარათაშვილის შემოქმედება
2) პროექტის
მთავარი თემა 1-2 წინადადებით,
მოსწავლეები გაეცნობიან ნიკოლოზ
ბარათაშვილის შემოქმედებას და მოაწყობენ
ლიტერატურულ საღამო „ტატოს“
3) პროექტის
აქტუალობა, მიღებულ ცოდნის საფუძველზე მოსწავლეები პარალელს გაავლებენ სხვა რომანტიკოსთა
შემოქმედებასა და თანამედროევეობასთან.
4) პროექტის
მიზნები, მოსწავლეები უფრო უკეთ გაიცნობენ პოეტის შემოქმედებას, განივითარებენ
მხატვრული კითხვის, პრეზენტაციის, აუდიტორიასთან ურთიერთობის, ჯგუფური მუშაობის, ანალიზის, მსჯელობის უნარ-ჩვევებს.
5) მონაწილეთა
ასაკი, 17წელი
6) ვადები,
ხანგრძლიობა ,ერთი თვე
7) მოსალოდნელი
პროდუქტები[შედეგები რა შეიძლება შეიქმნას},
სლაიდ შოუ, ვიდეო მასალა.
8) პროექტისითვის
საჭირო ძირითადი რესურსები, კომპიუტერი,ინტერნეტი,
ვიდეო-კამერა, პოეტის ლექსები, წერილები, კოსტუმები.
9) პროექტის
მსვლელობა,ძირითადი აქტივობები ,პროექტის თემის
შერჩევა, საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება,გეგმის შემუშავება,მოვალეობების გადანაწილება,
მასალის მოძიება,პასუხისმგებელი პირების შერჩევა,პრეზენტაცია, უკუკავშირი აუდიტორიასთან.
10) საგნებთან,
საგნობრივ ჯგუფებთან, ესგ-სთან კავშირი, ხელოვნება,
ისტორია, ქართული ლიტერატურა, ესგ. 11. 2,5,6,7.
11) პროექტის
ხელმძღვანელი{მასწავლებელი}, მერი ბადალაშვილი,ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი.
12) ხელმძძვანელის
ელფოსტა, meribadalashvili@gmail.com
13) პროექტის
ვებ-გვერდი,ბლოგი
#
|
აქტივობები
|
საქმიანობის გაწერა დროში
|
მოსწავლეები
|
პასუხისმგებელი
მოსწავლე
|
რესურსი
|
||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|||||
1
|
თემის შერჩევა
|
X
|
|
|
|
|
|
|
კლასი
|
ანა მოვსესიანი
|
დაფა,ცარცი
|
2
|
საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება
|
X
|
|
|
|
|
|
|
კლასი
|
|
თაბახის
ფურცლები, კალმები.
|
3
|
გეგმის შემუშავება
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
მოვალეობების გადანაწილება
|
|
X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
პასუხისმგებელი პირის გამოყოფა
|
|
x
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
მასალის მოძიება
|
|
X
|
X
|
|
|
|
|
|
|
ბიბლიოთეკა,კომპიუტერი,ინტერნეტი, კოსტიუმები
|
7
|
პრეზენტაცია
|
|
|
|
x
|
|
|
|
|
|
სააქტო დარბაზი, ვიდეო-რამერა,კომპიუტერი.
|
8
|
უკუკავშირი აუდიტორიასთან
|
|
|
|
X
|
|
|
|
პრეზენდატორები, აუდიტორია.
|
|
|
No comments:
Post a Comment